.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هوای مازندران درتاسوعا وعاشورا بارانی است
هواشناسی مازندران، وضعیت هوای استان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی را بارانی اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از هواشناسی مازندران، بر اساس آخرین نقشــه‌های پیش‌یــابی هـواشناسی، وضعیت جوی مازندران در روز سه‌ شنبه نیمه‌ابری تا ابری در برخی مناطق همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه است.

سازمان هواشناسی مازندران، وضعیت دریا را نسبتا مواج و سمت باد را شمال‌شرقی تا غرب و سرعت باد را سه تا متر بر ثانیه اعلام کرد.

دمــــای هـوای امروز ساری بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 20 درجه سـلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز بدون تغییر نسبت به شب گذشته به 14 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

سازمان هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران در روز چهارشنبه را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد اعلام کرد.

در روز پنج‌شنبه تغییر چندانی در وضعیت جوی استان مازندران مشاهده نمی‌شود، هوای مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی هواشناسی مازندران نشان دهنده ناپایداری هوای مازندران در روز جمعه و برخی اوقات هوای مازندران صاف تا نیمه‌ابری از اواخر وقت با افزایش ابر در غرب استان همراه با بارش پراکنده باران همراه است.

 وضعیت هوای مازندران در روز شنبه نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.